kamera

Prostor pro kladení dotazů a rad ohledně HW a SW problémů.

Moderátor: Luki

kamera

Příspěvekod Šmudla » pát 12. led 2007 21:13:47

Zdravím,nemá někdo zkušenost se stahováním videa z kamery do PC.Zkusil jsem pinakl,ulead video studio,movie maker...ve všech mi video seká,nebo zadrhává.diky za rady.hoj
Uživatelský avatar
Šmudla
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 15. srp 2006 20:50:16
Bydliště: Třinec

Příspěvekod Happy-Gilmore » sob 13. led 2007 9:05:44

A jakou mas kameru? Ja jsem primo ke kamere dostal software Movition studio, ale ten se mi nelibi. Pouzivam pinacle a jede mi to v poho. Jo a jeste jaky mas pinacle verzi??
Jinak nejsem nejaky technik na PC, lae myslim si ze to bude grafikou ze ti nestiha, ale jak rikam, nejsem technik.
Uživatelský avatar
Happy-Gilmore
 
Příspěvky: 290
Registrován: ned 10. črc 2005 19:11:23
Bydliště: Bozky nemcove

Příspěvekod BOBAX » sob 13. led 2007 15:34:54

Grafika nemá na některé věci ( video ) jak si lidé myslí až takový vliv. Pokud to stahuješ přes Firewire, tak by Ti to mělo stíhat. Vliv může mít procesor a hlavně HDD. Napiš přes co to stahuješ ( proboha jen ne USB )a jakou máš sestavu Pc. Pinnaclu se vyhni obloukem.
Vy mě taky...
Uživatelský avatar
BOBAX
 
Příspěvky: 179
Registrován: úte 09. srp 2005 8:50:53

Příspěvekod corpse » sob 13. led 2007 19:35:43

No ja používám Pinnacle už pěkně dlouho a jsem s nim spokojený. Momentálně verzi 10 a nemám s tím minimální problém. Dokonce verzi 8 jsem kdysi používal na procesoru Intel Celeron 850MHz RAM 256MB a taky bez problému až na tu rychlost :)
Uživatelský avatar
corpse
 
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. črc 2005 5:29:31
Bydliště: Třinec-Sosna

Příspěvekod BOBAX » sob 13. led 2007 20:03:46

[quote="corpse"]No ja používám Pinnacle už pěkně dlouho a jsem s nim spokojený. Momentálně verzi 10 a nemám s tím minimální problém. Dokonce verzi 8 jsem kdysi používal na procesoru Intel Celeron 850MHz RAM 256MB a taky bez problému až na tu rychlost :)[/quot