IP Telefon

Fórum určené k diskuzi věnované hlasovým službám prostřednictvím datové sítě KT.

Moderátor: Luki

IP Telefon

Příspěvekod Maro » ned 02. dub 2006 10:54:21

Z jakého důvodu není možné změnit na BT - 100 vyzváněcí tón? Nelze ani pomocí manuálu, nelefon nereaguje.
Maro
 

Příspěvekod Gorniak » ned 02. dub 2006 16:16:16

Musiš zavolat na Falcona kabelovka zablokovala měnít parametry v nastaveni.On Ti to opravi.Taky jsem měl ten problém.
Gorniak
 
Příspěvky: 9
Registrován: ned 10. črc 2005 7:36:18
Bydliště: Třinec

Re:

Příspěvekod Maro » pon 03. dub 2006 17:28:15

Gorniak píše:Musiš zavolat na Falcona kabelovka zablokovala měnít parametry v nastaveni.On Ti to opravi.Taky jsem měl ten problém.


Díky.
Maro
 

Re:

Příspěvekod Sobel Miroslav » pon 03. dub 2006 22:20:08

Maro píše:
Gorniak píše:Musiš zavolat na Falcona kabelovka zablokovala měnít parametry v nastaveni.On Ti to opravi.Taky jsem měl ten problém.


Díky.

Já jsem to zjistil také ale mrzí mně že kabelová televize o tomto kroku neinformovala své zákazníky. Jestli je to tak že to zablokovali, je to od nich nefér.
Přeji hezký den
Sobel Miroslav
 
Příspěvky: 94
Registrován: ned 10. črc 2005 11:19:05
Bydliště: Třinec


Zpět na Obecné

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků